donderdag 12 december 2013

Nails ~ Simpele dotting (stipjes) NailArt

Vandaag heb ik een hele simpele NailArt voor jullie.

Het enige gereedschap op je lakjes na dan is een dottingtool!

Als je geen dottingtool heb gebruik dan een sateprikker of het bolletje van een speld.


Ik heb mijn nagels als eerste gelakt met Heavy Metalilac van Catrice. 

*Daarna heb ik met Mikkeli van W.I.C collectie Peaceful Finland van Herôme
  
eerst bij de nagelriem in een hoek 3 grote stippen gemaakt;
*Vervolgens heb ik in een kleine boog richting de nagel tip aan beide zijdes
  van de 3 grote stippen hele kleine stipjes gezet.
*Tenslotte zet ik in de 3 grote stippen met Heavy Metalilac van Catrice iets
  kleinere stippen.


Zoals jullie kunnen zien is dit een hele simpele NailArt, maar wel met een heel leuk effect.




Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: