dinsdag 21 mei 2013

Fun ~ Shoplog Toko


Ik dol op lekker eten en koken. Koken is 1 van mijn favoriete hobby's. Ik ben een Nederlandse maar de Nederlandse pot: so not my thing!!!!!!!!!!!!!! Dus houd ik mij met andere keukens bezig en daar heb je heerlijke gerechten. Dus ik was vandaag te vinden in de Toko en wat heb ik meegenomen????????????????: 




Van links naar rechts:
* Import Mie (hele dunne mie)
* midden boven van Lufo een heerlijke Javaanse Marinade
* Naast de Lufo marinade staat een fles Chilisaus
* midden onder heerlijke Instant Noodles smaak: kip

* en helemaal aan de rechterkant Egg mie (eier mie)



Wat kan je hier allemaal mee:
Pffff hier kan je zoveel lekkere dingen mee maken!!!!!!
* Met de Import mie kan je een heerlijke Tjauw Min (chinese bami) van maken i.c.m.
   eventueel de Javaanse marinade van Lufo;
* Met de Lufo Javaasne Marinade kan je ook heerlijk je vlees mee marineren;

* Chili saus kan je als dipsaus gebruiken, maar ook als marinade, of door gerechten heen;
* Met de Instant Noodles kan je gebruiken als licht tussendoortje, je kan er een heerlijke
   maaltijd bami soep van maken, maar ook een lichte maaltijd soep mee maken voor als je
   een keer alleen eet!! Dit zijn gerechten die binnen 15 min klaar zijn.

* En dan hebben we nog de Egg (Eier) mie, deze gebruik ik meestal om Thaise bami mee te
   maken.


En dit zijn nog maar een paar opties die ik jullie geef, ik ben benieuwd of jullie ook nog leuke suggesties hebben!!!
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!!!!





Geen opmerkingen: