donderdag 23 mei 2013

Nails ~ Een leuke zomerse NailArt op z'n French


Zo'n Acryl (duim) nagel zit natuurlijk een aantal weken, dus dan moet je creatief zijn met wat je op je andere nagels doet!! Uiteindelijk ben ik weer met een hele leuke zomerse French NailArt gekomen!! 

Natuurlijke kan je bij deze NailArt ook andere kleuren gebruiken.





Dit is hoe mijn duimnagel er momenteel uitziet!! Gemaakt met groene en zalm kleurige glitter Acryl!!

En met stripers en een dottingtool heb ik de rest van de NailArt gemaakt.






Als basis voor op mijn nagels heb ik gebruikt Stop for an ice cream van Essence!


* Ik ben begonnen met een glitter lak als basis voor op m'n nagels;
* Daarna heb ik met witte en oranje acrylverf en de "one stroke" techniek een
   hoekige French Manicure gemaakt
;
* Vervolgens heb ik met een groene striper de strepen aangebracht en met een
   dottingtool en roze lak nog wat stipjes in de vorm van een driehoek gezet;
Tot slot heb ik onder op elke nagel nog een rhinestone geplaatst.




Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: