vrijdag 16 augustus 2013

Fun ~ Webshop Marington inclusief een leuke kortingsactie



Vandaag wil ik jullie graag kennis laten maken met een leuke webshop: Marington!!


Dit is een website vol leuke lifestyle producten zoals: hamamdoeken, sieraden, tassen, sjaals, plaids, muurstickers, woon en keuken artikelen, zelfs leuke producten voor de kinderkamer en ga zo nog maar even door!!

Hieronder zie je een paar voorbeelden van de geweldige producten die ze verkopen:
  
Sieraden


Sjaals
Muurstickers
Tassen
Hamamdoeken
Vinden jullie dit nu ook geen hele leuke producten??!!

En buiten deze super leuke producten hebben ze ook nog een super service:
* GEEN verzendkosten binnen Nederland;
* Een snelle levering binnen 2-4 dagen;
* Een retour recht van 14 dagen;
* Niet goed, geld terug!

Wat willen we nog meer!! 

Nu heb ik ook nog een leuke verassing voor jullie:
Iedereen die dit blog leest krijgt 10% korting!!!!!!!!!!!!!!

Met de volgende kortingscode: fD7JK36cS  krijg je deze 10% korting!!
De code is geldig t/m 23 augustus en kan onbeperkt vaak gebruikt worden

Dus ik zeg snuffel lekker rond op Marington, bestel en voer de kortingscode in!!!!!


Ik zeg veel winkel plezier!!

Vinden jullie dit een leuke actie?
willen jullie dat ik vaker met dit soort acties kom?
Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden!!

P.S.  als je op de donker paarse woorden klikt ga je meteen naar de desbetreffende webpagina toe!



Geen opmerkingen: