zondag 7 april 2013

Body ~ Handcrème Garnier Intensive 7 days


Garnier Hand Intensive 7 Days


Mijn mening na gebruik van 7 dagen:
Ik vind  dat de handcrème goed intrekt. Alleen houd je een hele vette laag over op je handen die je het eerste half uur nog voelt. Ik vind het niet erg als een crème even een vettige laag achter laat, maar dat het het komende half uur niet weggaat vind ik niet prettig.
Wel voelt je huid meteen zachter en soepeler aan.
Als je een extreem droge huid heb, last van kloven en ruwe plekjes is dit wel een aanrader. Verder wordt aangegeven dat de crème resistent is tegen handen wassen, maar ik heb daar niet veel van gemerkt. Maar misschien is dat omdat ik regelmatig mijn handen was.
Ingrediënten en werking van de crème: 
De crème bevat het bestanddeel L-Bifidus en Honing.
Honing zorgt voor verzachtende, voedende en helende werking;
L-Bifidus heeft een werking van effectieve vocht bescherming; 
Een reparerend en hydraterende handcrème, resistent tegen handen wassen.
Voor droge en beschadigde handen 
Pluspunten:
* De handcrème is te koop bij Action
* Budgetprijsje van €1.49
* De ingrediënten L-bifidus en Honing
* Handige verpakking
* Goed voor droge en beschadigde handen.

Minpunten:


* Laat voor ± halfuur een vettig laagje achter
* Kan niet met zekerheid zeggen dat de crème resistent is tegen het handen wassen.


Dit is een handige crème die je het beste 1x per dag voor het slapen gaan kan aanbrengen. Dan heb je ook niet zoveel last van de langdurige vettige laag en trekt het goed in.

Deze handcrème is voor €1,49 te koop bij de Action, dus voor de prijs hoef je hem zeker niet te laten liggen.


Ik ben benieuwd naar jullie reactie.


Geen opmerkingen: