donderdag 15 augustus 2013

Health ~ Aloë Vera drank

Bron: www.aloeverajel.com



De meeste van jullie kennen de naam Aloë Vera wel.
Maar weten jullie eigenlijk ook hoe gezond deze plant voor je is????????


In dit blog ga ik het hebben over de Aloë Vera drank die je tegenwoordig overal ziet!






Deze Aloë Vera drank is niet alleen een heerlijk verfrissende en dorstlessende drank, hij is ook nog eens super gezond!
Het bevat vitamine C, er geen conserveermiddelen in en ook geen kleurstoffen, verder is er ook geen (gewone) suiker aan toegevoegd. 

Waar is het nog meer goed voor:
Aloë Vera staat erom bekend dat het de vetverbranding, stofwisseling en spijsvertering bevorderd; 
Dat het een ontgiftende werking heeft (efficiëntere uitscheiding van afvalstoffen);
En dat het een genezende werking heeft op de maag en darmen.

Mijn mening over de Aloë Vera drank is:
Ik vind het een heerlijke dorstlessende drank, ik drink het ook voornamelijke zomers met de warme temperaturen heel veel;
Verder als ik een beetje misselijk ben en drink wat van de drank, merk ik dat de misselijkheid wegtrekt, ook bij een opgeblazen gevoel werkt het goed;

Ik ben erg blij met deze drank en je kan de Aloë Vera drank ook nog eens overal kopen.
Ook bij de Action.

Hebben jullie al eens Aloë Vera drank gedronken?
Gaan jullie na aanleiding van dit blog ook een keer drinken?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!





1 opmerking:

Ingrid Roffelsen zei

Ik drink het ook altijd heerlijk!!!!!

groetjes Ingrid