woensdag 17 april 2013

Nails ~ Herôme Hydraterende Nagel Gel




Ik hoor en zie de laatste tijd vaak de vraag voorbij komen: wat kan je doen tegen het schilferen (bladderen) van de nagels?

Deze schilfers op de nagelplaat komen het eigenlijk allen voor als je hele droge nagels hebt.
En dan gaan je nagels ook sneller scheuren. 

Ik heb natuurlijk al in mijn blog: Een aantal tips om je eigen mooie lange nagels te creëren het een en ander neer gezet.  Maar er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijk heden!!

Zoals het product dat jullie hier op de foto zien:
De Hydraterende Nagel Gel van Herôme.









Zoals op de verpakking staat: Verhelpt breken en bladderen van droge nagels.

Dus ik dacht dat gaan we maar eens uitproberen, want ook ik heb er wel eens last van!!


Ingrediënten en werking van de nagel gel: 
De gel bevat het bestanddeel d-panthonol en allantoïne .
Allantoïne zorgt voor verzachtende, voedende en helende werking;
D-panthonol heeft een werking van effectieve vocht bescherming, voorkomt uitdroging; 
Dagelijkse verzorging voor gezonde veerkrachtige nagels.
Gaat het bladderen en en splijten van droge nagels tegen. 
Werking: Breng de gel dagelijks op de gehele nagel aan. Afspoelen niet nodig!


Mijn mening na gebruik van een aantal dagen:
De gel is makkelijk aan te brengen en trekt snel in. 
Na een aantal dagen zie je echt resultaat. Ik zelf breng het 2x daags aan 's ochtends en
 's avonds, omdat ik veel m'n handen was. 

Ik vind het een goed en effectief product.


Pluspunten:
* De gel is te koop op de website van Herôme en bij diverse drogisterijen
De ingrediënten d-panthonol en allantoïne
* Goed voor droge nagels.

Minpunten:
* Als je vaak op een dag je handen wast dan raad ik het aan om dit 2x daags te doen;

* De prijs € 11.15


Wil je het product via de website bestellen klik op de "blauwe Herôme link" bij pluspunten.



Zouden jullie dit product zelf aanschaffen?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!!
Veel lees plezier!






2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoelang heb je dit gebruikt? En gebruik je dan ook nagellak?

Health Body Nails Fun zei

Ik heb het ongeveer een maand gebruikt en ja ik heb er gewoon nagellak over heen gedaan. gaat goed samen, alleen de gel eerst wel goed in laten trekken!!