dinsdag 9 april 2013

Nails ~ Re-Cue NailArt stickers

Re-cue NailArt stickers



Kennen jullie deze hele mooie en leuke Re-cue Nagel Stickers al?

Re-cue is het merk nagel stickers van de Japanse Nail Artist Sumiyo Matsumoto. Deze lijn is met airbrush technieken ontwikkeld.

Ik ben zelf niet zo van de nagel stickers, maar deze van
Re-cue zijn echt zo gaaf!! 
De stickers zijn super dun en plakken heel goed, met een laag topcoat erover heen voel je ze niet eens zitten.

Een velletje Re-cue bevat ongeveer 30 stickers in verschillende formaten en is twee tot drie keer te gebruiken .
























Hieronder zie je hoe ik zelf deze stickers heb toe gepast:

Omdat het wel al Lente is, maar nog niet zo warm heb ik toch nog wat warmere kleuren gebruikt.

Dit zijn Gold Coast 186 en Adelalde 184 van W.I.C. 
Zoals jullie zien heb ik alleen op mijn ringvinger de Re-cue stickers gebruikt.
Als een French Manicure!


Het aan brengen is heel simpel:



















* Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een mooie gouden kleur;
* Daarna heb  ik op de ringvinger een French manicure gemaakt met een
   rood/bruine kleur ;
* Vervolgens heb ik op de French manicure een Re-cue bloemetje geplakt met
  daarnaast aan beide kanten een blaadje
.


En zo heb je een mooie maar hele simpele NailArt!!

Hierboven zie je de materialen die ik heb gebruikt voor deze NailArt.

Kijk voor deze Re-cue stickers op de website van CoolNails.nl


Wat vinden jullie van deze stickers? Ga je ze zelf ook gebruiken?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!






1 opmerking:

Unknown zei

hoi hoi

Heb jullie nu pas ontdekt ,maar dit is echt 1 van de mooiste nailart plakkertjes die ik gezien heb en idd erg mooi dun, ga dan ook even neuzen op de website,djw voor de uitleg :)