woensdag 3 april 2013

Nails ~ Shop log Kruidvat ~ Essence

Ik kon het niet laten, moest vandaag even naar het Kruidvat om haarverf te kopen en waar kom ik nog meer mee thuis: Jawel 3 leuke pastel kleurtjes van Essence




Ik ben dol op pastel kleurtjes en het zijn natuurlijk ook leuke kleurtjes om leuke lente NailArt mee te maken.

Het zijn van links naar rechts:
* 110 Modern Romance
* 149 Hello Marshmellow
* 150 Upper Green Side



Binnenkort zal ik NailArt maken met deze lakjes. ben je benieuwd wat het gaat worden??
Houd dan het blog in de gaten en volg mij op Bloglovin en Twitter!!

Wat vinden jullie van deze lakjes?? Wat voor NailArt zou jij ermee maken??
Suggesties zijn welkom!!
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een schattige kleurtjes, geweldig voor de lente.
Mag ik vragen wat ze gekost hebben?
Moet toch mezelf eens gaan verwennen binnenkort, zie zoveel leuks langskomen.

Health Body Nails Fun zei

Dit zijn idd echt hele leuke kleurtjes voor de Lente, volgens mij uit m'n hoofd zijn ze € 1.69 p/st

En je moet jezelf altijd blijven verwennen ;-)

Unknown zei

oh, dat zijn zeker leuke prijsjes.
moet ik toch maar eens gaan kijken, heb nog een kadokaart die ik maar eens ga opmaken geloof ik haha