woensdag 29 mei 2013

Body ~ Mijn conclusie over de Handcrème's



Zoals jullie weten ben ik de afgelopen weken bezig geweest om 6 handcrème's uit te testen. 

Ik heb gekeken naar de prijzen, naar wat het doet met je nagels, trekt de crème snel in en helpt het goed tegen een droge huid!!

Hieronder zullen jullie mijn top 6 zien:




Op nummer 6: de Handcrème van Deen : Dit omdat het gewoon een simpele handcrème is die maar voor heel even je handen hydrateert;
Op nummer 5: de Handcrème van Balea : Ik vind deze net iets fijner dan de crème van Deen en het hydrateert je handen net even wat langer en het verstevigd ook je nagels;
Op nummer 4: de Handcrème van Garnier : deze handcrème hydrateert de handen goed, alleen duurt erg lang voordat de crème is ingetrokken;
Op nummer 3: de Handcrème van Hegron : ik vind dit een heerlijke handcrème trekt snel in, verzorgt de nagels en heeft een leuk budget prijsje;
Op nummer 2: de Handcrème van Vaseline ; ook dit is een heerlijke handcrème  maar deze houdt de hydratatie net iets langer vast en versterkt ook de nagels, is alleen iets duurder dan de handcrème van Hegron;
Op nummer 1:  Last but not least: de Handcrème van Kathleen Kay : Dit omdat deze handcrème gewoon heerlijk is en de handen echt heel lang hydrateert en je huid mooi soepel en zacht houdt, zeker de moeite waard!! 

Ik heb de crème van Kathleen Kay op nummer 1 gezet, omdat dit gewoon een heerlijke handcrème is! Hij is wel wat aan de dure kant, maar zeer zeker de moeite waard. Ik gebruik deze crème ook alleen 's avonds voor het slapen gaan, zodat de crème ook de tijd heeft om in te trekken. Overdag gebruik de crème van Vaseline of Hegron.

Zoals jullie kunnen zien heb ik linkjes gemaakt naar het desbetreffende blog, zodat jullie het allemaal nog een keer kunnen nalezen.

Ik hoop dat ik jullie een beetje op weg heb kunnen helpen.
En ben benieuwd naar jullie reacties!

Geen opmerkingen: