vrijdag 31 mei 2013

Fun ~ Mini shoplog Etos

Vandaag even naar de Etos geweest!! En dit is waar ik mee thuis kwam:




Ik had echt weer Nagellak remover nodig en deze van Herôme is in de aanbieding.
Dus yes meteen 2 meegenomen!! Dit is een hele fijne en verzorgende remover!!

M'n fles Aceton is ook weer op, dus ook hiervan meteen maar weer een fles meegenomen.
Ik gebruik aceton voornamelijk om olie vlekken mee te verwijderen maar ook om m'n NailArt penselen mee schoon te maken.

Ik ben best wel een hygiënisch persoontje dus heb ook 4 flesjes desinfectant spray ingekocht. Handig voor onderweg en even tussendoor zodat je ook niet te vaak je handen wast, dit voorkomt uitdroging van de handen en nagels.  
Nog een set anti-bacteriële handzeep van Uni-cura ontbreekt niet in ons huishouden!

En als laatste, dit betreft de mondhygiëne  wat ook super belangrijk is!! Hele dunne tandenstokers. Zodat ik alles goed weg kan halen!!



Wat kopen jullie gemiddeld bij de Etos?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Geen opmerkingen: