donderdag 4 juli 2013

Nails ~ Herôme Naturel Nail Whitener





Dit product heb ik ontdekt toen ik op het feestje van Herôme was. 

Dit product werd gebruikt tijdens de Manicure die we allemaal kregen en eigenlijk had iedereen meteen zoiets van WAUW!!!!!!!!!!!!










Dit lakje maakt je nagel tip witter en je nagelbed rozer. Ook ik heb het op 1 nagel laten uitproberen en het is waar m'n nageltip is een stuk witter en ook m'n nagelbed is een mooie roze. Wel is het zo dat het per persoon kan verschillen. Vooral bij je nagelbed!

Zie hieronder het resultaat:
  







Links is de natuurlijke nagel en rechts is met de Naturel Nail Whitener.










Voor de mensen die een French Manicure bij zichzelf te lastig vinden om aan te brengen is dit een geweldige uitkomst!! En voor de nagellak liefhebbers het camoufleert de nagelverkleuring!  

Ik denk ook dat ik niet de enige ben die dit product meteen gekocht heeft.

Heb jij deze Natural Nail Whitener van Herôme wel eens geprobeerd? 
Of ben je nu van plan om dit product zelf te kopen?

Geen opmerkingen: