dinsdag 2 juli 2013

Fun ~ De 31e verjaardag van Herôme

Gister ben ik op het verjaardagsfeestje van Herôme geweest. Het was Super!!!!
Ik heb helaas geen foto's want me camera de batterij was leeg (hoe stom kan je zijn) en m'n telefoon had ik al de hele dag problemen mee.

Voor meer foto's van het feestje check de FB pagina van Herôme

Maar eenmaal thuis heb ik gelukkig wel van m'n goodies een foto kunnen maken:


Wat staat er allemaal bij:* Caring Nail Polish Remover
* Wonderpen
* Natural Nail Whitener
* Direct Desinfect
* Prinsessen set Organza
* Prinsessen nagellak "I am sweet" nr 401
* Prinsessen lip balsem
* Van de Peaceful Finland collectie (links naar rechts):
    Lathi nr 233
    Jyvaskyla nr 235
    Mikkeli nr 236

Iedereen kreeg een manicure, er waren lekkere drankjes en hapjes, de zon scheen heerlijk en tot slot kregen we naast de leuke korting op diverse artikelen nog een leuk wonderlijk kado: de wonderpen!!

Al met al een hele geslaagde middag en avond.

Hier nog een paar foto's van de lip balsem en het prinsessen organza setje (zo super leuk):


Verder zal ik in de aan komende weken wat meer over de volgende producten vertellen:


En ook komen de swatches van deze drie mooie kleuren nog voorbij:

Dus blijf alles in de gaten houden!!

Ik vond het echt een super gezellig feestje en wat mij betreft mogen ze dit vaker organiseren.

Zijn jullie er dan ook bij?



Geen opmerkingen: