vrijdag 3 mei 2013

Nails ~ NOTD: een leuke vrolijke dot NailArt





Zoals jullie weten heb ik eergisteren m'n duimnagel voor
zien van Acryl met een NailArt.
Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over, maar heb besloten om deze toch te laten zitten omdat ik heel veel leuke
reacties er op kreeg.






Nu nog verzinnen wat ik dan op de rest van m'n nagels ga doen.



En dat is uiteindelijk een leuke maar simpele NailArt geworden. Je kan voor deze NailArt ook andere kleurtjes gebruiken!

Ik heb mijn nagels eerst gelakt met Sweet Hook van China Glaze, een mooi lila lakje met een creamy finish. Deze heeft wel 2 laagjes nodig!!



* Ik heb de nagel gelakt in een mooi lila kleurtje (2 lagen);
* Daarna heb ik roze glitter van de Etos aangebracht;
* Vervolgens heb ik met behulp van de dottingtool en roze nagellak diverse
   stipjes gezet
;
* Tot slot heb ik met de lila nagellak weer stipjes gezet in de roze stipjes en
   daarna een topcoat erover heen
.


Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Hoe vinden jullie het? Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.


Geen opmerkingen: