donderdag 5 september 2013

Nails ~ Simpele glitter gradiënt NailArt


Het heeft een tijd geduurd, maar ik heb weer een mooie en simpele NailArt voor jullie!

Een Glitter Gradiënt!! Dit is een mooie combinatie voor in de Herfst!


Mijn nagels zijn voorzien van een mooie warm roze gellak van Crystal Nails. Dit vind ik persoonlijke een mooie kleur voor in de Herfst.





* Daarna heb ik aan de zijkant van mijn nagel (zijwal), van nagelriem tot tip,
   met een gouden glitter lak van China Glaze "Gold digger" een dikke laag aan
   gebracht:

* Daarna veeg je de kwast helemaal schoon aan de rand van je flesje en
   begin je de nagellak op de nagel naar de andere zijwal voorzichtig uit te
   vegen, waardoor je een Gradiënt effect krijgt


Meestal werken we van boven naar beneden of andersom, maar persoonlijk vind ik dit ook een leuk effect hebben!

Wat vinden jullie van deze techniek?
Ga jij dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.


Geen opmerkingen: