maandag 14 oktober 2013

Nails ~ een leuke herfst combinatie






Vandaag wil ik graag deze combinatie met jullie delen.

Zoals jullie weten ben ik een Pastel persoontje, ik hou van pastel kleuren, maar nu de Herfst is begonnen trek ik toch wat meer naar de wat warmere kleuren zoals deze twee. 








Ik heb hier een glitter lak van Essence:  Color & Go Time for Romance nr. 112 Dit is een mooie donkerrood/roze kleur, het lijkt net of er ook een beetje bruin in zit.

En een magnetic lak van: LedNail nr 005. Dit is een mooie donkerrood/roze metalic kleur, ook bij deze lijkt het erop dat er een beetje bruin in zit!

Ik ben begonnen met het aanbrengen van 2 lagen LedNail nr. 005:
Dit is een mooie warme kleur zeer geschikt om in de Herfst te dragen.
Vervolgens heb ik daar overheen de lak van Essence: Time for Romance aangebracht.
En zie hier het resultaat:



Zelf vind ik het een top combinatie,
een heerlijke warme kleur, perfect voor de Herfst.
Wat vinden jullie van deze combinatie?















Geen opmerkingen: