zaterdag 9 november 2013

Fun ~ Shoplog Big Bazar


Ik liep vandaag even in de stad en ik ontdekte dat wij een Big Bazar hebben (ik kom niet zoveel in de stad). Dus ik dacht YES!! we hebben een Big Bazaar!!

Dus ik naar binnen en ik had al gelezen via twitter dat ze daar ook veel lakjes hebben die niet zo duur zijn. dus ik zoeken!!





En jawel ik kom thuis met 9 leuke kleurtjes en 2 nagelwieltjes NailArt met steentjes en leuke figuurtjes.

7 lakjes zijn van Sally Hansen en nog goedkoop ook!!
Van links naar rechts:
Nr. 370 B-right On!
Nr. 330 Sunny Side
Nr.   37 Pink Sapphire
Nr. 270 Solid Love
Nr. 210 Pink Ice
Nr.   16 Glazed Sand
Nr.   22 Champagne

En dan nog 2 leuke glitter lakjes van Paris Memories:
Ze hebben helaas geen namen 253 en 252.

En dan ook nog 2 leuke NailArt nagelwieltjes:



















Dus ik ben helemaal blij met deze aankopen :-)

Fijn weekend!!

Geen opmerkingen: