woensdag 18 december 2013

Nails ~ Kerstnagels #2


Vandaag heb ik een wat chiquere Kerst NailArt voor jullie.

Dit is een NailArt met de beroemde mare tak.

Hierin heb ik zoals jullie kunnen zien wat meer Kerst kleuren gebruikt!

Deze NailArt is niet moeilijk maar heeft wel wat meer tijd nodig.



Als basis lak heb ik gebruikt een gouden lak van Safari (heeft geen naam en nr.) en op de ring vinger Icy Princess van Essence. Aan het begin van de nagelriem op de lak van Safari heb ik nog een beetje Gold Digger van China Glaze gedaan. En tot slot heb ik ook nog de mooie shimmer rode kleur Drive In van China Glaze gebruikt.



* Nadat ik de basiskleuren heb aangebracht en de glitter lak aan het begin
   van de nagelriem heb gedaan, ben ik met Drive In van China Glaze schuin
   vanaf ± driekwart van de nagel een schuine streep gaan maken en naar de
   tip toe gaan lakken
;
* Op de ringvinger ben ik met groene acrylverf en een NailArt kwast begonnen
   om een kerst tak te maken, je begint met een lange streep, daar zet je
   allemaal kleine streepjes aan
;
* Vervolgens ben ik op de andere nagels begonnen met een groene streep te
   zetten p de scheiding van rood naar goud;
* Daarna ben ik met met verf en sterretjes de kersttak gaan versieren;
* Met groene acrylverf heb ik op de overige nagels wat blaadjes gemaakt;
* Verder met een mix van groene en witte acrylverf highlights aangebracht op
   de blaadjes;
* Daarna nog met witte acrylverf en een dottingtool de bolletjes gemaakt;
* Ten slotte heb ik als laatste met een groene glitter stripper wat highlights
   gezet op de blaadjes en de streep
.



Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.






Geen opmerkingen: