donderdag 13 februari 2014

Nails ~ Valentijnsdag NailArt

Morgen is het Valentijnsdag en ook daar hoort natuurlijk een leuke en mooie NailArt bij.

Ik heb voor jullie een hele simpele NailArt!!

Het enige wat jullie nodig hebben is een leuke roze of rode nagellak en een paar leuke kleuren Acrylverf.


Op mijn nagels zit momenteel een kleur van de Crystalac van Crystal Nails, dit is een gellak.

Mijn duim en ringvinger zijn helemaal gelakt en de rest is voorzien van een French Manicure.

Ik ben begonnen om op de duim en ringvinger met een zilveren Acrylverf. Omdat mijn nagelvorm Amandel is kan je heel makkelijk een hartje maken:



Midden in het hartje heb ik met een roze Acrylverf nog een klein roze hartje gemaakt.

Op de rest van de nagels heb ik allemaal kleine hartjes gemaakt met diverse kleurtjes:
Nog een topcoat erover heen en je bent klaar!

Hieronder zie je het materiaal dat ik heb gebruikt:


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: