zaterdag 13 april 2013

Body ~ Handcrème Hegron Hand&Nail cream

Hegron Hand & Nail Cream



Mijn mening na gebruik van 7 dagen:
De handcrème trekt goed in. Mijn handen voelen meteen soepel en zacht aan. 
Er blijft een dun vettig laagje achter, maar deze is niet hinderlijk. 
Of het de nagels versterkt durf ik niet te zeggen, want ik heb van mezelf al vrij stevige nagels, maar de crème houd wel de nagelriem mooi soepel. 
En wat betreft de huid veroudering, ik heb nog een jonge huid dus ook daar durf ik nog niets over te zeggen
Ingrediënten en werking van de crème: 
De crème bevat goede bestanddelen zoals Q10 en Panthenol die ervoor zorgen dat je nagels worden versterkt en dat het je huid soepel maakt. De crème gaat ook huid veroudering tegen, belooft snel in te trekken en maakt de handen soepel en zacht.
Pluspunten:

* De handcrème is te koop bij Action
* Budgetprijsje van €0.99
* De ingrediënten Q10 en Pathenol
* Trekt snel in
* Handige verpakking

Minpunten:

* Sommige vinden misschien het dunne vettige laagje een probleem.

Dit is een handige crème voor als je regelmatig op een dag je handen wast.
En voor zover ik kan zien, werkt het ook goed tegen een droge huid.


Deze handcrème is voor €0,99 te koop bij de Action, dus voor de prijs hoef je hem zeker niet te laten liggen

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Geen opmerkingen: