donderdag 25 april 2013

Nails ~ French Manicure NailArt

Ik ben dol op French Manicure, alleen houd ik niet van het hele witte. 

Dus maak ik steeds een een French manicure met diverse kleurtjes en NailArt.

Zo dus ook nu weer!!



Dit is een French Manicure Marble NailArt.
Dit is een hele simpele NailArt die ook snel klaar is.

Hier voor heb ik alleen maar de volgende materialen gebruikt:























Zoals jullie zien is dit alleen maar acryl verf. En natuurlijk een base en top coat!

Eerst heb ik op mijn nagels een Base Coat aangebracht.

* Eerst heb ik met de witte acryl verf wat stipjes gezet, daarna ook met de
   paarse en roze acryl verf;
* Vervolgens ben ik met het kwastje alles een beetje door elkaar gaan mengen;
* Tot slot heb ik een Top Coat aangebracht, dit moet je echt doen want de verf
   is met water afwasbaar, en dan is je NailArt weg!!

En dan is dit je resultaat:
Een hele simpele maar leuke French Manicure!

Hebben jullie zelf wel eens een Marble NailArt gemaakt?
Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.


Geen opmerkingen: