vrijdag 26 april 2013

Nails ~ Koninginnedag / Kroningsdag

Jullie weten allemaal dat a.s. dinsdag 30-04-2013 Koninginnedag is!
Dit jaar hebben we iets bijzonders want de Koningin draagt haar kroon over aan haar zoon!


Hebben jullie al nagedacht over wat voor NailArt jullie op jullie nagels gaan doen?


Ik heb voor jullie een paar voorbeelden op een nagelwiel gezet:

Ik hoop dat jullie hiermee wat ideeën op doen!
Voor jullie heb ik het nagelwiel op gedeeld in 4 foto's:





Dit is het materiaal dat ik gebruikt heb voor deze NailArt:
Als jullie wat van deze speciale Koninginnedag NailArt stap voor stap willen zien laat het dan even via de opmerkingen of per e-mail weten!

Ik vind het leuk als jullie via Twitter mij op de hoogte houden van jullie eigen NailArt creaties!!

Gaan jullie dit gebruiken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.


Geen opmerkingen: