donderdag 9 januari 2014

Nails ~ Swatches Yes Love nr. 088 en 2645


Vandaag is het tijd voor 2 swatches van een echt super leuk nagellak merk: Yes Love!!

Ik zag dit merk toevallig voorbij komen via Facebook en was gelijk nieuwsgierig!

Dus nu ben ik in het bezit van 6 leuke lakjes van Yes Love!

Helaas hebben deze lakken geen naam, maar alleen nummers!


Ik begin met Yes Love nr. 2645, dit is een speckled lakje.
Hierin zitten dus al glitters verwerkt:

Ik vind dit hele leuke lakjes en hier ga ik er zeker meer van aanschaffen.
Ik ben dol op dot lakje, omdat het natuurlijk ook paars is, maar de "speckled" stukjes hebben wel wat, het geeft de lak net iets extra's! Met 2 laagjes is het al helemaal dekkend.
Verder vind ik dat dit flesje een heel fijn kwastje heeft.

Nu gaan we verder met Yes Love nr. 088:

Ik ben zelf niet zo van de rode nagellak, maar deze vind ik wel aardig!
Dit is een koraal roodachtig lakje met een shimmer er in en dat is wat ik mooi vind in dit lakje. Ik hoop dat het een beetje te zien is op de foto. Met 2 laagjes heb je deze aardig dekkend, maar er kan eventueel nog een 3e laag overheen.
En ook deze heeft een hele fijne kwast:

Deze lakken kan je via de site van Yes Love kopen!

Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit merk vinden!







Geen opmerkingen: