donderdag 23 januari 2014

Nails ~ Swatch Yes love nr. 017 en Esence Glorious Aquarius

 


Vandaag heb ik de swatches van deze 2 lakjes.
De Yes Love nr. 017 en de mooie glitterlak van Essence Glorious Aqarius



Ik begin met het lakje van Yes Love nr. 017:

Toen ik de kleur zo in het flesje zag, dacht wauw mooi kleurtje, maar helaas ik vind de kleur op de nagels iets minder mooi, een beetje metallic achtig, niet helemaal mijn ding.
Maar ach ieder zo zijn eigen smaak niet waar!
Het kwastje werkt erg prettig en de lak is na twee laagjes dekkend.

Toen bedacht ik mij, heee ik heb ook nog de 3D glitter Glorius Aquarius van Essence.
Dus laat ik deze is aanbrengen over de Yes Love nr. 17.

En tadaaa:


Ik ben gewoon helemaal blij met het resultaat, m'n nagels helemaal opgepimt, het heeft er ook meteen 5 dagen lekker opgezeten. Vooral in het licht had het echt een WOW effect!!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Te gekke combi toch!!

Geen opmerkingen: